liking thumbs!! :)

Saturday, November 12, 2011

nothing what to say -.-

hyee there, amacam blog aku? berhabuk tak? HAHA . hm, aku tengah kenal sorang budak ni. nama die secret lohh. muke die comel gila. tapi sayang, aku tak same sch dengan die. hmm :\, pagi td aku try mintak. die cakap die tak tahu. kau tahuu sebab ap die cakap mcm tu? adolahhh  rahsia. AHAHA -.- . aku tetap tunggu die mcm mane aku tunggu budak S tuh, hmm aku tak paksa die pon. itu die punye keputusan kankan?
tapi aku ngan die *AKU KAU je, bila la nak tukar *SAYA AWAKK, haha *nonsense -.-
takpela, biarkan je die, die cakap die tk ready, alolo kesian kau. takpe aku tunggu kau.  kau kadang-kadang caring pasal aku, kadang-kadang tk right? ouhh Hee,  hm, NICE TO MEET YOU GIRL, 
nothing what to say, just sign  out and read 

                                                                                                                                 sincerly, 
                                                                                                                                   AFIQ :')